Τα εμβληματικά δίτροχα που έχουν μεγαλώσει γενιές και γενιές Ελλήνων αναβατών, συνεχίζουν να προσελκύουν τα φώτα της δημοσιότητας και να ανεβάζουν την αξία τους στην αγορά μεταχειρισμένου.
Η χώρα μας και τα προσιτά δίτροχα παπιά, έχουν αναπτύξει τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες μια σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης που δεν απαντάται με κανένα άλλο τροχοφόρο. Πρόκειται για ένα σπάνιο φαινόμενο στην ευρωπαϊκή αγορά, μιας και τα συγκεκριμένα δίτροχα δεν ευδοκίμησαν στις υπόλοιπες χώρες της γηραιάς ηπείρου, παρά μόνο στην δική μας.
Ακούγοντας τη λέξη παπί, το μυαλό όλων πάει αυτόματα στην μικρή και προσιτή μοτοσικλέτα που έφερε την «υπογραφή» του Soichiro Honda και έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της το μακρινό 1958, πριν από εξήμισι σχεδόν δεκαετίες.
Χάρη στην καλόβολη φύση του, την απίστευτη φιλικότητά στην οδήγηση που ενισχύονταν από την απουσία συμπλέκτη, την πολύ προσιτή του τιμή, την χαμηλή κατανάλωση βενζίνης, αλλά και το ιδιαίτερα περιορισμένο κόστος χρήσης, το μικρό και «ταπεινό» παπί μπήκε με το πέρασμα του χρόνου στη γκάμα και άλλων κατασκευαστών για να γίνει το πιο μοσχοπουλημένο όχημα ανεξαρτήτως κατηγορίας με πωλήσεις δεκάδων εκατομμυρίων μονάδων σε όλο τον κόσμο.
Όλα τα παραπάνω συντέλεσαν φυσικά στη σχετικά γρήγορη αποδοχή του παπιού και από το ελληνικό δίτροχο κοινό, το οποίο το «αγκάλιασε» πραγματικά ειδικά τη 10ετία του ’80. Στη σέλα ενός παπιού μπορούσε να δει κανείς τους πάντες: από τον έφηβο που παίρνει τις πρώτες του «ρόδες» μέχρι τον ηλικιωμένο που πηγαίνει στη λαϊκή για ψώνια.
Δύο τέτοια παπιά πουλήθηκαν αυτή την περίοδο σε γνωστή ιστοσελίδα δημοπρασιών, με το πρώτο να είναι στρογγυλοφάναρο Super Cub C102 του 1965 με μόλις 380 χλμ. στον ολικό χιλιομετρητή. Το δεύτερο είναι ένα πιο σύγχρονο, του 1996, Super Cub C90 του 1996 με 161 χλμ. στο κοντέρ.
Οι τιμές των παπιών στη σελίδα δημοπρασιών έφτασαν τα 2.400 ευρώ στην περίπτωση του στρογγυλοφάναρου και τα 8.200 ευρώ για το νεότερο Super Cub 90του 1997.