Και νέες εταιρίες ετοιμάζονται να μπουν στο κάδρο των εταιριών που κερδοσκοπούν σε βάρος των Ελλήνων καταναλωτών και μάλιστα πρόκειται για εταιρίες ελληνικών συμφερόντων.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που υπάρχει από το αρμόδιο Υπουργείο, έρχονται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα νέες ανακοινώσεις που αφορούν σε προσπάθειες κερδοσκοπίας από 4 ή 5 εταιρίες.
Το Ινστιτούτο Καταναλωτών, με βάση τα όσα υποστηρίζει ο πρόεδρος του κ. Γιώργος Λεχουρίτης μιλώντας στο themakritis.gr έχει προχωρήσει σε διαδοχικά μποϊκοτάζ τόσο για τις εταιρίες Procter & Gamble και Unilever όσο και για τις εταιρίες Colgate – Palmolive και Johnson & Johnson. Αυτό που δεν έχει πράξει το Ινστιτούτου Καταναλωτών προς το παρών είναι κάποιο οργανωμένο μποϊκοτάζ στη Jacobs καθώς αναμένει εξελίξεις στον τομέα της ακρίβειας.
Από τα «αποτελέσματα» των όλων δράσεων φαίνεται πως οι εταιρίες έχουν αυξήσει σε μεγάλο βαθμό το κόστος διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων, ενώ έχουν μειώσει, σε επίπεδο προσφορών όμως κι όχι πραγματικής μείωσης, κάπως τις τιμές τους.
«Εμάς δεν μας ενδιαφέρουν οι προσφορές» αναφέρει ο κ. Λεχουρίτης μιλώντας στο themakritis.gr . «Μας ενδιαφέρει η πραγματική μείωση της τιμής» προσθέτει με νόημα.
Θέση παίρνει το Ινστιτούτο Καταναλωτών και αναφορικά με τα τιμολόγια του ρεύματος, λέγοντας πως ανεξάρτητα από το χρώμα του κάθε τιμολογίου, η ουσία παραμένει ίδια και είναι το υψηλό κόστος της ενέργειας.
Το Ινστιτούτο μάλιστα εκφράζει σοβαρές επιφυλάξεις και φόβους, λέγοντας πως στο τέλος οι καταναλωτές θα αναγκαστούν να νιώθουν υπόλογοι και υπεύθυνοι γιατί διάλεξαν το ένα χρώμα αντί του άλλου.