Ειδική έρευνα του Ευρωβαρόμετρου που δημοσιεύθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, εξετάζει σε βάθος τις συνήθειες των πολιτών σε ό,τι αφορά την ενημέρωσή τους, καθώς και την εμπιστοσύνη τους στις διάφορες πηγές ενημέρωσης.
Τα ποσοστά για το ελληνικό κοινό είναι: Πρωταθλήτρια η τηλεόραση και στην Ελλάδα με 65%, με sites και ειδησεογραφικές πλατφόρμες στο 57%, σχεδόν μαζί και με τα social media 55%.
Αισθητά μικρότερη η προτίμηση των Ελλήνων για το ραδιόφωνο (24%) και τον έντυπο Τύπο (14%).