Ίσως κάποιες φορές και ο … Άγιος να θέλει φοβέρα. Αυτό που παρατηρείται πάντως σε σχέση με το μποϊκοτάζ των δύο μεγάλων εταιριών που εμφανίστηκαν να κερδοσκοπούν είναι πως έχουν φοβηθεί πολύ, διότι διαφορετικά δεν θα προχωρούσαν σε τόσες διαφημιστικές και προωθητικές κινήσεις μέσα στα σούπερ μάρκετ, ακόμα και τα μικρά, με αφορμή το μποϊκοτάζ στα προϊόντα τους που έχει αρχίσει από χθες.
Οι εταιρίες προσπαθούν με διαφημίσεις και μειώσεις τιμών να αναχαιτίσουν το μποϊκοτάζ.
Στα περισσότερα σούπερ μάρκετ οι εταιρίες έχουν τοποθετήσει μεγάλα διαφημιστικά σταντ και προθήκες των προϊόντων τους, στις οποίες και πωλούν σε πολύ φθηνότερες τιμές σε σχέση με πριν. Την ίδια στιγμή προσφέρουν προϊόντα με τη μορφή 1 + 1, ενώ στα ράφια έχουν προχωρήσει σε μειώσεις των βασικών προϊόντων τους που μπορεί να ξεπερνούν και το 50 %.
Το Ινστιτούτο Καταναλωτών βέβαια δεν θεωρεί τις συγκεκριμένες πρακτικές, πρακτικές υπαναχώρησης, αφού τονίζει πως για να υπάρξει ικανοποίηση, προϋπόθεση είναι οι μόνιμα σταθερές τιμές σε όλα τα προϊόντα των εταιριών που κερδοσκοπούν.