Την ερχόμενη εβδομάδα και μετά από εντολή εισαγγελέα, ειδικά εκπαιδευμένοι σκύλοι θα μπουν σε βαγόνια που διαλύθηκαν για να εντοπίσουν τυχόν ίχνη DNA.
Οκτώ μήνες μετά την τραγωδία στα Τέμπη, με τη σύγκρουση του Intercity 62 με εμπορική αμαξοστοιχία που στοίχισε τη ζωή σε 50 και πλέον ανθρώπους, συγγενείς θυμάτων και επιζώντες καταγγέλλουν πως υπερκοστολογήθηκε η μεταφορά των βαγονιών της μοιραίας αμαξοστοιχίας, πως υπάρχει μία αγνοούμενη και DNA ανθρώπου που δεν έχει ταυτοποιηθεί.
Σύμφωνα με το MEGA, την ερχόμενη εβδομάδα και μετά από εντολή εισαγγελέα, ειδικά εκπαιδευμένοι σκύλοι θα μπουν σε βαγόνια που διαλύθηκαν για να εντοπίσουν τυχόν ίχνη DNA. Την ίδια στιγμή, οικογένεια καταγγέλλει πως μέχρι σήμερα η Εριέττα θεωρείται αγνοούμενη.
Το κόστος μεταφοράς των βαγονιών
Το MEGA έφερε στο φως έγγραφο, το οποίο αφορά στις καταγγελίες συγγενών των θυμάτων των Τεμπών, για τον τρόπο με τον οποίο έγινε η μεταφορά των βαγονιών από τη μοιραία αμαξοστοιχία, προς το οικόπεδο του ΟΣΕ στο Κουλούρι.
Αφορά στα μηχανήματα που χρειάστηκαν για να μπορέσει να υπάρξει δίοδος στο σημείο και μεταφερθεί ό,τι είχε απομείνει από την άμορφη μάζα σιδερικών.
Σύμφωνα με την καταγγελία έχει υπάρξει υπερκοστολόγηση καθώς ψηφίστηκε ο οικονομικός σχεδιασμός του εγχειρήματος, αλλά και ότι αυτό έγινε – κατά κάποιον τρόπο – βεβιασμένα.
Το συνολικό κόστος της επιχείρησης μεταφοράς των βαγονιών και περίφραξης του οικοπέδου ανέρχεται περίπου στις 747.862 ευρώ. Μετά από απόφαση της Περιφέρειας στις 11 Απριλίου έγινε η κοστολόγηση.
Για τη χρήση των τηλεσκοπικών μηχανημάτων στο οικόπεδο του ΟΣΕ στο Κουλούρι, χρειάστηκαν 178.560 ευρώ. Η χρήση γερανοφόρων τηλεσκοπικών μηχανημάτων έργου, για τον απεγκλωβισμό ατόμων στον χώρο του ατυχήματος, κοστολογήθηκε στις 278.938 ευρώ.
«Είχαμε το παιδί μας που δεν βρέθηκε ποτέ»
Ο Δημήτρης Πλακιάς, συγγενείς τριών θυμάτων, μίλησε για την καταγγελία. «Εδώ υπάρχει το τρελό, το εξωφρενικό, το τιμολόγιο της Περιφέρειας. Έγιναν όλα πολύ γρήγορα. Σε 3 μέρες όλος αυτός ο χώρος έχει μπαζωθεί, έχει καθαριστεί και έχουν μετακινηθεί τα πάντα σε 72 ώρες. Όλο αυτό στοίχισε με το ΦΠΑ, 690.000 ευρώ. ο γερανός που έβαλαν να σηκώσουν τα τρένα, να τα μετακινήσει για να πάει στο Κουλούρι είναι 60.000 ευρώ – σε 3 εταιρείες. Τα λεφτά είναι 500.000 ευρώ, έναν γερανό μεταχειρισμένο να πάρεις από μία ευρωπαϊκή χώρα, κοστίζει 400.000 ευρώ», είπε αρχικά.
«Δυστυχώς ένα παιδί μας, της οικογένειάς μας, η Εριέττα, δεν βρέθηκε ποτέ, είναι αγνοούμενη. Υπάρχουν στοιχεία ότι τα τρένα μετακινήθηκαν πολύ γρήγορα και υπάρχουν και τα στοιχεία των 700.000 ευρώ. αυτές τις απαντήσεις τις περιμένουμε. Όλοι οι συγγενείς είμαστε ενωμένοι, μία οικογένεια. Έχουμε δώσει όρκο ότι θα παλέψουμε για τη δικαιοσύνη και όσο πάρει. Δεν θα κουραστούμε ποτέ, δεν θα κάνουμε ποτέ πίσω, θα πάμε και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια», συμπλήρωσε ο κ. Πλακιάς.
Πηγή: reader.gr