Ο Βρετανός Πρωθυπουργός, Ρίσι Σούνακ, ανακοινώνει μια σειρά μέτρων χαλάρωσης, μεταξύ των οποίων και για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Αυτό σηματοδοτεί μια πενταετή παράταση από τον αρχικό στόχο που είχε τεθεί για το 2030, για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου , σύμφωνα με το BBC.
Ο στόχος του 2030 εισήχθη αρχικά τον Νοέμβριο του 2020, αποτελώντας μια κρίσιμη πτυχή του οράματος του τότε Πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον για μια «πράσινη επανάσταση». Παρά τις επαναβεβαιώσεις από τον ανώτερο υπουργό Μάικλ Γκόουβ μόλις τον Ιούλιο, η βρετανική κυβέρνηση φαίνεται να σκέφτεται μια απομάκρυνση από αυτό το φιλόδοξο χρονοδιάγραμμα.
Αυτή η προθεσμία του 2030 ήταν αρχικά πιο επιθετικός στόχος σε σύγκριση με το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο στοχεύει να επιβάλει μηδενικές εκπομπές ρύπων για νέα αυτοκίνητα που πωλούνται μετά το 2035, ουσιαστικά καταργώντας την πώληση νέων μοντέλων βενζίνης και ντίζελ.
Νωρίτερα αυτό το έτος, η ΕΕ τροποποίησε το σχέδιό της για να επιτρέψει τα συνθετικά καύσιμα, γνωστά και ως e-fuels.
Ο σημερινός πρωθυπουργός της Βρετανίας Ρίσι Σούνακ αναμένεται να απευθυνθεί στο έθνος τις επόμενες ημέρες, αποκαλύπτοντας μια σειρά από χαλαρώσεις των μέτρων, σχετικά με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Ωστόσο, αναφέρεται ότι ο Σούνακ δεν είναι πιθανό να υποχωρήσει στον δεσμευτικό στόχο της κυβέρνησης, που κατοχυρώθηκε με νόμο το 2019, να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές, έως το 2050.
.