Έπιασε τόπο – σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που δόθηκαν και στο βαθμό που θα υλοποιηθούν – ο σημερινός αγώνας των ξενοδοχοϋπαλλήλων του νομού Ηρακλείου, ως προς την παράσταση διαμαρτυρίας έξω από μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα στην Αγία Πελαγία. Σύμφωνα με το σωματείο, η επιχείρηση είχε καταβάλει το δώρο του Πάσχα, αλλά στην επόμενη μισθοδοσία το παρακράτησε από τις πληρωμές των περίπου 100 εργαζομένων της, χαρακτηρίζοντας την πληρωμή ως “λογιστικό λάθος”!
Στο πλαίσιο των σημερινών κινητοποιήσεων, οι συνδικαλιστές φεύγοντας από το αεροδρόμιο Ηρακλείου, πήγαν έξω από τη μονάδα. Εκεί συναντήθηκαν με τον διευθυντή της επιχείρησης και έλαβαν τη διαβεβαίωση, ότι εντός της ημέρας, τα δώρα Πάσχα θα βρίσκονται στους λογαριασμούς των εργαζομένων του ξενοδοχείου.
Διαβάστε τη σχετική ανάρτηση του προέδρου του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Ηρακλείου Νίκου Κοκολάκη, στη σελίδα του στο Facebook.
“Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα η απεργιακή κινητοποίηση του κλάδου Επισιτισμού – Τουρισμού στο Ηράκλειο, στο πλαίσιο της πανελλαδικής απεργίας για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Η σημερινή κινητοποίηση έστειλε ξεκάθαρα μηνύματα προς κάθε κατεύθυνση: προς την κυβέρνηση, προς τους εργοδότες και προς κάθε επιχείρηση που θεωρεί ότι μπορεί να παραβιάζει τα δικαιώματα των εργαζομένων χωρίς συνέπειες. Στο πλαίσιο της κινητοποίησης πραγματοποιήθηκε παρέμβαση σε ξενοδοχειακή μονάδα της περιοχής Αγίας Πελαγίας όπου είχε παρακρατηθεί το Δώρου Πάσχα από εργαζόμενους. Αντιπροσωπεία του Σωματείου συναντήθηκε με τη διοίκηση της επιχείρησης και απαίτησε την άμεση επιστροφή των χρημάτων στους δικαιούχους εργαζόμενους.
Από την πλευρά της επιχείρησης δόθηκε η δέσμευση ότι τα ποσά που παρακρατήθηκαν θα επιστραφούν άμεσα και ότι εντός της σημερινής ημέρας θα πιστωθούν εκ νέου στους λογαριασμούς των εργαζομένων.
Παράλληλα, μοιράσαμε ενημερωτικό υλικό σε ξένους επισκέπτες, ενημερώνοντάς τους για τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του κλάδου μας. Η αλληλεγγύη και η κατανόηση που εισπράξαμε μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε.
Το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Ηρακλείου δηλώνει ξεκάθαρα ότι θα βρίσκεται καθημερινά δίπλα στους εργαζόμενους, παρεμβαίνοντας όπου παρατηρούνται παραβιάσεις της νομοθεσίας και της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Κάθε μικρή νίκη είναι αποτέλεσμα συλλογικού αγώνα. Συνεχίζουμε πιο δυνατοί, πιο αποφασισμένοι, πιο ενωμένοι. ✊ Κανένας εργαζόμενος μόνος του! ✊ Η δύναμή μας είναι η ενότητά μας! ✊ Ο αγώνας συνεχίζεται”!
Δείτε φωτογραφίες από τη σημερινή κινητοποίηση των ξενοδοχοϋπαλλήλων του νομού Ηρακλείου, με τη συμμετοχή συνδικαλιστών των εμπλεκόμενων κλάδων από Ηράκλειο και Λασίθι:











