Στην Τεχεράνη επιστρέφει η ιρανική αντιπροσωπεία που συμμετείχε στις συνομιλίες με τις Ηνωμένες Πολιτείες στην Ελβετία, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν με τη διαμεσολάβηση του Κατάρ και του Πακιστάν. Σύμφωνα με το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Irna, οι επαφές διήρκεσαν περίπου 18 ώρες.
Επικεφαλής της αποστολής ήταν ο πρόεδρος του ιρανικού κοινοβουλίου Μοχάμεντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ, με τη συμμετοχή και του υπουργού Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί. Όπως αναφέρεται, η αντιπροσωπεία αποχώρησε μετά από πολύωρες διαπραγματεύσεις και εντατικές διαβουλεύσεις.
Παρά το πέρας του βασικού γύρου συνομιλιών, οι διαδικασίες δεν έχουν ολοκληρωθεί, καθώς μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να συνεχιστούν τεχνικές διαβουλεύσεις για την εφαρμογή των συμφωνηθέντων και τον καθορισμό των επόμενων βημάτων.
Οι τεχνικές ομάδες θα ασχοληθούν με τους μηχανισμούς υλοποίησης του πρωτοκόλλου συμφωνίας, καθώς και με τη συγκρότηση εξειδικευμένων ομάδων εργασίας. Τις συνομιλίες θα συντονίσει ο υφυπουργός Εξωτερικών Κάζεμ Γαριμπαμπαντί, με τη συμμετοχή πολιτικών, οικονομικών και νομικών εμπειρογνωμόνων.
Στις τεχνικές διεργασίες θα παραστούν επίσης εκπρόσωποι του Πακιστάν και του Κατάρ, που έχουν αναλάβει ρόλο διαμεσολάβησης στη διαδικασία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ







