Κάποιες φορές είναι καλό να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας διότι οι καταναλωτές πλέον έχουν «ξυπνήσει».
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί «διαφήμιση» πολύ γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών που προωθεί μέσω email προϊόντα με έκπτωση.
Με μια πιο προσεκτική ματιά ωστόσο, όπως μας ενημερώνουν και αναγνώστες του themakritis.gr το μόνο που έχει αλλάξει στην τιμή, είναι η αναγραφή της υποτιθέμενα αρχικής, η οποία και είναι πολλή υψηλότερη από την τιμή που είχε το προϊον πριν τις εκπτώσεις. Στο … δια ταύτα όμως, οι τιμές που διαφημίζονται ως εκπτωτικές, είναι στις περισσότερες των περιπτώσεων ίδιες με τις μη εκπτωτικές.
Τέτοια πράγματα, καλό είναι να μην συμβαίνουν. Διότι οι καταναλωτές έχουν μνήμη. Και δεν ξεγελιούνται εύκολα.