ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Παρασκευή, 07/11/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Οικονομία»Οι 10+1 τρόποι που η τεχνολογία αλλάζει το εμπόριο

    Οι 10+1 τρόποι που η τεχνολογία αλλάζει το εμπόριο

    22/09/2025, 11:02 μμ3 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.
    Το εμπόριο βρίσκεται σε φάση βαθιάς αναδιάρθρωσης. Η τεχνολογία δεν αποτελεί πλέον ένα παράπλευρο εργαλείο αλλά τον κεντρικό μοχλό που καθορίζει πώς αγοράζουμε, πώς πωλούμε και πώς συνεργάζονται οι επιχειρήσεις μεταξύ τους. Από την απλή διαδικτυακή βιτρίνα, βαδίζουμε σε ένα περιβάλλον όπου η τεχνητή νοημοσύνη, η αυτοματοποίηση, τα marketplaces και οι νέες μορφές αγοραστικής εμπειρίας διαμορφώνουν κανόνες και προσδοκίες. Στο σημερινό τοπίο, οι επιχειρήσεις καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική τους με γνώμονα την ψηφιακή πραγματικότητα. Σύμφωνα με την ελληνική πολυεθνική εταιρεία παροχής ψηφιακών υπηρεσιών, Generation Y, 10 είναι οι τρόποι που η τεχνολογία αλλάζει το εμπόριο 1) Ολοκληρωμένες εμπειρίες αγοράς: Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι πλέον απλή βιτρίνα. Χρειάζεται να υποστηρίζει ολιστικά την εμπειρία αγοράς του πελάτη: να εμφανίζει με σαφήνεια προϊόντα και τιμές, να δίνει εμπορικά κίνητρα στους πελάτες να αγοράζουν συνδυασμούς προϊόντων, να παρέχει εύκολες πληρωμές και αξιόπιστη παράδοση. Η απλότητα φέρνει αποτελέσματα. 2) Το B2B ως ψηφιακή προέκταση της εμπορικής στρατηγικής: Οι συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων αποκτούν πλήρως ψηφιακή μορφή. Κάθε συνεργάτης βλέπει τις δικές του τιμές, τα πιστωτικά όρια και τις συμφωνίες του. Το B2B e-commerce δεν είναι απλώς παραγγελιοληψία, αλλά η εφαρμογή της εμπορικής πολιτικής μιας επιχείρησης στο ψηφιακό περιβάλλον. 3) Τα δεδομένα ως θεμέλιο: Για να λειτουργήσει σωστά μια πλατφόρμα, χρειάζονται οργανωμένα δεδομένα: προϊόντα, πελάτες, τιμές, συμφωνίες. Χωρίς νοικοκυρεμένα στοιχεία, το σύστημα παρουσιάζει αδυναμίες. Με σωστή οργάνωση, η επιχείρηση κερδίζει σε ταχύτητα, αξιοπιστία, συνέπεια και κερδοφορία. 4) Κόστος, χρόνος, απόδοση: Η ανάπτυξη μιας B2B πλατφόρμας απαιτεί επένδυση, χρόνο και σχεδιασμό. Συνήθως ολοκληρώνεται μέσα σε λίγους μήνες και αποδίδει εντός του πρώτου έτους με λιγότερα λάθη, ταχύτερη τιμολόγηση και συνεχή ροή παραγγελιών. 5) Η δύναμη του κειμένου: Το περιεχόμενο λειτουργεί ως ο πιο αποτελεσματικός πωλητής. Καθαροί τίτλοι, ακριβείς περιγραφές και στρατηγικά δομημένα κείμενα αυξάνουν την εμπιστοσύνη, παρατείνουν τον χρόνο παραμονής και βελτιώνουν τη θέση του ηλεκτρονικού καταστήματος στις μηχανές αναζήτησης. 6) Η ψηφιακή προσβασιμότητα ως στρατηγική επιλογή: Με την εφαρμογή του European Accessibility Act, οι πλατφόρμες οφείλουν να είναι εύχρηστες για όλους. Πρόκειται για υποχρέωση που ταυτόχρονα αποτελεί ευκαιρία: διεύρυνση πελατολογίου, καλύτερη εμπειρία και ενισχυμένο κύρος. 7) Εμπειρία χρήστη χωρίς εμπόδια: Η ταχύτητα και η ευκολία πλοήγησης καθορίζουν αν ένας επισκέπτης θα ολοκληρώσει την αγορά του. Έλεγχοι εμπειρίας (UX audits) εντοπίζουν τα σημεία που αποθαρρύνουν τον χρήστη και προτείνουν βελτιώσεις. 8) Marketplaces και ιδιόκτητο κανάλι: ένα υβριδικό μοντέλο: Τα marketplaces προσφέρουν μεγάλη απήχηση και χαμηλότερο κόστος προβολής, ενώ το ιδιόκτητο ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει έλεγχο και διαφοροποίηση. Ο συνδυασμός τους αποτελεί την πιο ισορροπημένη στρατηγική. 9) Διασυνοριακές πωλήσεις: Η τεχνολογία απλοποιεί τη διαδικασία πώλησης εκτός συνόρων, με τοπικές λύσεις πληρωμών, γρήγορες αποστολές και συμμόρφωση στους κανονισμούς. Οι επιχειρήσεις που προσαρμόζονται ανοίγουν νέες αγορές με χαμηλότερο κόστος. 10) Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως πρακτικός βοηθός: Από τις προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων μέχρι τη διαχείριση αποθεμάτων, η τεχνητή νοημοσύνη κάνει πιο έξυπνη τη λειτουργία κάθε επιχείρησης. Δεν αφορά μόνο τους μεγάλους, αλλά και τις μικρομεσαίες εταιρείες. +1) Live & Social Shopping: Οι αγορές μέσω TikTok, Instagram και ζωντανών παρουσιάσεων εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος προσφέρουν αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο. Οι καταναλωτές βλέπουν, ρωτούν και αγοράζουν επί τόπου. Πρόκειται για έναν νέο δίαυλο που ενισχύει το παραδοσιακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η τεχνολογία ενδυναμώνει σαφώς τον εμπορικό πυρήνα. Από την ταχύτητα και την ακρίβεια έως τη διαφάνεια και την πρόσβαση, κάθε βήμα οδηγεί σε καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη και πιο υγιή λειτουργία για την επιχείρηση. Το εμπόριο του αύριο δεν θα κριθεί από το αν υπάρχει ψηφιακή παρουσία, αλλά από την ποιότητα αυτής της παρουσίας. Η στρατηγική παραμένει ο οδηγός, η τεχνολογία είναι το μέσο.
    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΤΕΕ/ΤΑΚ: Σοβαρά προβλήματα από παρατυπίες στη λειτουργία των Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής και Πολεοδομίας
    επομενο Αυξήθηκαν κατά 12,5% τα έσοδα από τον τουρισμό το πρώτο επτάμηνο του 2025

    σχετικα νεα

    Αντίθετος σε μια ενδεχόμενη μείωση των επιτοκίων μέχρι το τέλος του έτους, ο Γιάννης Στουρνάρας

    05/11/2025, 10:33 μμ

    Μικρή βελτίωση του οικονομικού κλίματος, αλλά εξασθένιση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης

    04/11/2025, 7:59 μμ

    Βραχυχρόνια μίσθωση: Ανοδική πορεία με διαδοχικά ρεκόρ και διατήρηση της προσφοράς σε ιστορικά υψηλά επίπεδα

    31/10/2025, 11:32 μμ

    Τράπεζα της Ελλάδος: Άνοιξε η “ψαλίδα” των επιτοκίων τον Σεπτέμβριο 2025

    31/10/2025, 11:02 μμ

    Στο 1,7% μειώθηκε ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο

    31/10/2025, 2:52 μμ

    Το 2027 η πιλοτική έκδοση του ψηφιακού ευρώ

    30/10/2025, 7:19 μμ
    Ροη ειδησεων

    Ενέργεια και τεχνολογία στο επίκεντρο της Κοινής Διακήρυξης Οικονομικής Ασφάλειας που υπέγραψαν Ελλάδα και ΗΠΑ

    07/11/2025, 11:01 μμ

    Ημέρα απολογιών η Δευτέρα για το μακελειό στα Βορίζια

    07/11/2025, 10:29 μμ

    Υπερταμείο: Ο προγραμματισμός για τα ΕΛΤΑ

    07/11/2025, 10:00 μμ

    Το φορολογικό νομοσχέδιο εγκρίθηκε με συντριπτική πλειοψηφία επί των άρθρων από τη Βουλή

    07/11/2025, 9:29 μμ

    Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού: Ισχυρές βροχές και καταιγίδες το προσεχές τριήμερο

    07/11/2025, 9:00 μμ

    Ρέθυμνο: Σοβαρή δυσλειτουργία της Σχολής Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης

    07/11/2025, 8:28 μμ

    Ο Ηρακλής Νύκταρης αποκαλύπτει τους άγραφους νόμους στην Κρήτη: «Στα ορεινά χωριά είμαστε όλοι μαλωμένοι με όλους»

    07/11/2025, 8:00 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}