Ο Νίκος Ξυλούρης, πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Κρήτης, μιλά για τις θετικές δεσμεύσεις για το έργο του τούνελ στις Ξηροκαμάρες και την νέα χάραξη της βασικής συνδετήριας οδού του νέου αερολιμένα με τη Χερσόνησο και τον ΒΟΑΚ.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, επισημαίνει ότι ελήφθη ο φυσικός φάκελος με την τροποποιημένη Μελέτη (ΜΠΕ) που αλλάζει τη χάραξη του δρόμου καθώς η προηγούμενη θα περνούσε από ρέμα προκαλώντας μεγάλη περιβαλλοντική καταστροφή, ενώ θα αποτραπεί μια μεγάλη ταλαιπωρία κατοίκων, καθώς δε θα χρειαστεί να κλείσει ο σημερινός δρόμος από Χερσόνησο.
Όπως λέει, από τη στιγμή που το έργο θα είναι βασικό για το νέο αεροδρόμιο, το θέμα αφορά όλη την Κρήτη και σημειώνει ότι η αλλαγή στην χάραξη δεν θα επηρεάσει την κατασκευή του τούνελ και όπως υπογραμμίζει, είναι μέσα στο χρονοδιάγραμμα του αεροδρομίου.
Ο ίδιος απαντά στο ζήτημα των προδιαγραφών της νέας οδικής σύνδεσης όπως η έλλειψη λωρίδας έκτακτης ανάγκης, σε ένα δρόμο που δεδομένα θα έχει κυκλοφοριακό φόρτο και τίθενται ζητήματα ασφαλείας, σημειώνοντας παράλληλα ότι όλη η ΜΠΕ έχει ελλείψεις όπως τα αντιπλημμυρικά ενώ δεν υπάρχει σοβαρή πρόβλεψη για τη μεταφορά των καυσίμων προς το νέο αεροδρόμιο και αυτή θα γίνονται οδικώς με βυτιοφόρα.
Τέλος τονίζει ότι υπάρχουν και άλλα ζητήματα που η μελέτη δεν έχει ξεκαθαρίσει, όπως η μόλυνση του υδροφόρου ορίζοντα και η διαχείριση αποβλήτων και λυμάτων κ.α., υποστηρίζοντας ότι ήταν αναγκαίο να φύγει εκτός πόλης το αεροδρόμιο, ωστόσο επισημαίνει ότι η χωροταξική του τοποθέτηση δεν ήταν η καλύτερη δυνατή και θα αποδειχθεί στην πράξη αν ήταν επιτυχημένη η μετακίνηση.