Ο Γιώργος Κουβίδης, πρόεδρος του Συλλόγου «SOS Τροχαία Εγκλήματα», μιλά για τις παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας που ανακοινώθηκαν από τον υπουργό Υποδομών κατά την επίσκεψή του στα Χανιά και τα κολωνάκια που ήδη ξεκίνησαν να τοποθετούνται στον ΒΟΑΚ στον Γαλατά και τα οποία εκτιμά ότι δεν θα βοηθήσουν σε βάθος χρόνου.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, αναρωτιέται γιατί χρειάστηκε σχεδόν ένας χρόνος από την πρώτη εξαγγελία για να ξεκινήσουν οι παρεμβάσεις, που όπως είπε ο υπουργός, είναι μικρού κόστος και άμεσα εφαρμόσιμες. Άλλωστε, υπενθυμίζει ότι υπήρχαν χρήματα τα οποία δεν έχουν χρησιμοποιηθεί με ευθύνη του κράτους και της Περιφέρειας, φέρνοντας ως παράδειγμα το κομμάτι Φόδελε-Λινοπεράματα, που τώρα ξαφνικά αποτελεί πρώτη προτεραιότητα.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι τα κολωνάκια θα λειτουργήσουν πρόσκαιρα και δεν αποτελούν λύση μακροπρόθεσμη και χρειάζονται παρεμβάσεις με ορίζοντα 10ετίας, οπότε και πιθανόν θα έχει ολοκληρωθεί ο νέος ΒΟΑΚ. Στα θετικά σημειώνει την ενδιάμεση λωρίδα ασφαλούς προσπέρασης σε διάφορα σημεία του δρόμου αλλά και τους νέους κόμβους στον Γεροπόταμο και στα ΧΥΤΑ Ηρακλείου, ενώ στα αρνητικά βάζει την έλλειψη πρόβλεψης για την ασφαλή πρόσβαση στη Λυγαριά και την Αγία Πελαγία, το κομμάτι με τις στροφές στις Σίσσες κ.α..
Τέλος αναφέρεται στα διόδια που θα κληθούν να πληρώνουν οι Κρητικοί πριν ακόμα φτιαχτεί ο νέος ΒΟΑΚ, λέγοντας πως από τη στιγμή που πρόκειται για την ίδια εταιρεία που θα κάνει και τις παρεμβάσεις, θα μπορούσαν να γίνουν από τώρα κάποια πιο μόνιμα έργα στο πλαίσιο της ανταποδοτικότητας ενώ απαραίτητο είναι να συντηρηθούν όλες αυτές οι παρεμβάσεις τα επόμενα χρόνια ενώ κλείνοντας τονίζει ότι είναι σημαντικό να κοιτάξουμε και το επαρχιακό δίκτυο στο οποίο καταγράφονται περισσότερα τροχαία από τον ΒΟΑΚ.