Ο Γιώργος Κουβίδης, μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου «SOS Τροχαία Εγκλήματα», μιλά για τα τροχαία δυστυχήματα στην Κρήτη, τις ανακοινώσεις του υπουργού Υποδομών κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο Ηράκλειο και το τι μπορεί να περιμένουμε για την ουσιαστική βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Μιλώντας στο Θέμα Κρήτης 103.1 και στην εκπομπή «Πίσω Σελίδες» με τον Μάριο Διονέλλη, επισημαίνει ότι το υπουργείο είναι υπεύθυνο για τον τομέα της οδικής ασφάλειας και δεν γίνεται ένας υπουργός που είναι ήδη έναν χρόνο σε αυτήν την θέση, να έρχεται στο νησί με τους 54 νεκρούς φέτος και να περιορίζεται «μόνο σε ευχολόγια και χειραψίες με τον περιφερειάρχη».
Ο ίδιος τονίζει ότι σε όσα είπε ο κ. Σταϊκούρας, δεν περιλαμβάνονται χρονοδιαγράμματα ούτε κοστολογήσεις και σημειώνει ότι ο νέος ΒΟΑΚ πάει πάλι πίσω καθώς, ενώ υπήρχαν δεσμεύσεις για ολοκλήρωση του έργο μέσα στο 2025, τελικά φαίνεται ότι πάει για το 2033. Παράλληλα αναφέρεται και στην στάση του περιφερειάρχη, Στ. Αρναουτάκη, λέγοντας ότι «λειτουργεί με χρονοκαθυστέρηση» και το μόνο που είπε ήταν ότι υπάρχει καλή συνεργασία με το Υπουργείο.
Όσον αφορά την ανακοίνωση για τα κολωνάκια στον ΒΟΑΚ, επισημαίνει ότι οι περισσότεροι φορείς και ειδικοί της οδικής ασφάλειας είναι αντίθετοι και υπογραμμίζει ότι το 2017 είχε εγκριθεί κονδύλιο 25 εκ. ευρώ για οδικά έργα στην Κρήτη, αλλά μέχρι σήμερα έχει απορροφηθεί μόλις το 30% ενώ υποστηρίζει ότι από εκείνα τα χρήματα ακυρώθηκε έργο βελτίωσης στο τμήμα Φόδελε-Λινοπεράματα στο Ηράκλειο.
Τέλος μιλά για την ανάγκη άμεσων έργων καθώς χρόνο με το χρόνο ο κυκλοφοριακός φόρτος αυξάνεται, ειδικά με την ολοκλήρωση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι και επισημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόνοια από το κράτος ενώ κλείνοντας υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν αντιστάσεις από την πλευρά της κοινωνίας στην ιδιωτικοποίηση των μεταφορών.